Saturday, May 28, 2016

Surat

Alhamdulillah surat sudah siap dikarang. Satu lagi kemajuan. Kena terus maju ni. Memang rasa lega.

Patut maklumat sebegini takyah share kat blog right? Tapi aku takde sapa kot nak dishare kalau kat Whatsapp and what not.

Sebab kalau share berita happy orang selalu tafsir aku menunjuk. Kalau asik share berita buruk, orang pikir aku ni tak pandai kendali hidup (which aku tak kisah pun apa pandangan mereka).

Kalau asik keluh kesah, orang tuduh aku kuat bersungut and ungrateful. Last-last aku share sini saja. Walaupun ia perkara kecik. Aku tahu korang ada baca, walaupun tak respon tapi korang tak respon dengan cara yang buat aku lebih kompius lagi.

Cakap tentang ada orang baca.. Aku terlalu yakin, Allah pun mesti baca blog aku. I believe Beliau (boleh ke guna kata ganti nama ni?) paham apa dalam hati aku.

Tuhari.. ada member aku ni siap nasihat kat aku jangan dok share sangat keluh kesah dekat Whatsapp group. Walhal group tu aku bikin untuk AKU. Untuk beri ruang pada aku untuk share all my crazy thoughts. Kalau member-member aku tu boleh berpikir secara aku berpikir.. at least.. mereka boleh nampak the creation of that group allow mereka to CONTRIBUTE..

Contribute untuk 'jaga' aku supaya leh keep my sanity dalam hadapi cabaran. Hehehe.. Tapi dah mereka decline... elok gak.. It opens another opportunity.,, yeah oppo untuk aku curhat kat sini...

Mana tau nanti nak buat autobiography (berangan).. senang lek ek. Kalian yang baca belog aku ni.. please pray for me yer..

Mau beroleh rezeki yang melimpah ruah dari Allah.. supaya bukan saja boleh ubah nasib diri, tapi juga orang-orang sekeliling aku.

Being rich opens another kind of opportunity.. leh reach more people. Arr nak solat Zohor pastu balik Melaka.

No comments:

Post a Comment