Wednesday, May 11, 2016

St. Basil of the East

Tadi aku janji nak letak pic masjid Ubudiah.. ni ha. Kuala Kangsar memang cantik. Aku suka gila istana lama tu. Memang penuh seni. Masa kecik-kecik aku suka belek picture Istana Lama tu kat dalam buku-buku teks sejarah kakak-kakak aku. Aku lepas swim. Ni malam buat 30 laps. 1500 meter. Best gila rasa. Ni nak dinner. Gi makan kat area Mahkamah Syariah.. kat Seri Sendayan. Bila la dapat jenjalan lagi. Jenjalan buat aku happy walaupun sensorang. Harap dapat jalan serata dunia sebelum melelap mata.

Ada macam St. Basil Basillica tak?
Tak cun la istana ni.
Terasa seram bila lepak tepi Sungai Perak. Sure banyak hantu and santau kat dalam Sungai tu.
This is what we call the real istana.
Cantik sungguh.
Teringat iklan Adabi.
Aku malas nak keluar kereta.
View from the sungai.
St. Basil boleh bergelar the Russian version of Ubudiah.

No comments:

Post a Comment