Wednesday, May 18, 2016

Cendol

Tadi tengahari makan cendol Hj Shariff kat Seremban. Ni dah pukul 4 pagi. Aku masih di office. Progress meaningful tapi slow. Yang penting 1st part dah ada enough points. Tadi sembang dengan member kat Whatsapp. Beliau ni baik.. tapi aku bosan lah dgn cara beliau kasik semangat.

Pernah jumpa tak dengan orang yang beri srmangat tapi ko end up feel down? Aku jumpa few ppl yg character begitu. Big no utk face to face meet up. Hargai. Tapi rimas kasik semangat kat aku pastu sendiri play victim.

Another thing dok cerita tentang people who talk about me. I don't care what people think about me (care sikit le.. kalu tak aku x luah pun perasaan kat sini). Sang pengadu ni macam sedih sebab aku dihina oleh member yang lain. Masalahnya.. aku tak kisah pun.. sebabnya aku tak pandang tinggi pun pada mereka tu. They are no better than me..  so mereka punya perception psl aku tak penting.. aku siyes rimas... aku nak kawan dengan kau.. masalahnya pemikiran kita jauh beda... boring le bersemangat utk buat something sebab nak prove sesuatu pada org lain. Sapa orang lain tu? Aku buat sesuatu sebab aku nak buat... sebab aku nye passion... tolong le.. ni sekor lagi yang..

Rimas.. part yang boring... nasihat menda yang dah stop buat. Ya Allah pening kepala otak aku.... then suruh aku rehat.. jaga kesihatan..  aku nak buat keje kot.. nak habiskan phd.. kenapalah bz body sangat... kalau kasik duit sonok gak.. Oklah nak tido... tengok le pic cendol tu

No comments:

Post a Comment