Monday, May 30, 2016

Empathy

Malam tadi lepak Bangi.

Mula-mula aku rimas.

Lepas tu aku ok...

Malam nak tido aku tak ok..

Pastu pagi ni aku ok..

Aku nak pulun Chapter 6..

Ada tiga subtopics.

Aku pening memikir sejak minggu lepas.

Mesti siapkan jugak by the end of this week.

Harap Khamis siap.

Ya Allah please help me.

Permudahkanlah segala urusan hambamu ini..

Lepas tu rezeki semakin bertambah.

Pastu ni nak bikin soklan interview.

Semi-structured.

Minggu nak tak pergi swimming kot.

Harap Khamis kalau siap boleh dah swim.

Macam-macam dalam kepala otak ni sebenarnya..

Berkecamuk..

Ohya.. semalam kat kampung..

Ayah tanya aku..

Yang aku hujung-hujung minggu ke Shah Alam tu buat apa?

Aku bagitau yang aku mengajar..

Selama ini beliau pikir aku pergi kelas.. hahaha..

Beliau empathized... Beliau cakap cemana yer.. aku mengajar..

Pastu belajar... pastu dengan kerja lagi..

Beliau cakap berat kepala menanggung..

Memang.. aku rasa terharu dan lega bila someone yang dekat boleh empathize..

Aku tak perlu orang nak kesian ke kat aku..

Aku sekarang malas nak explain..

Sebab sering people fail to show empathy.

Ni tenant aku dah nak keluar rumah..

Tak tau nak sewakan ke rumah flat Bangi tu or aku duduk sana.

Member suruh aku duduk sana.. entahlah.

Aku doa Allah dorong apa yang patut aku lakukan.

Ni nak pulun..

Bismillahirrahmanirrahiiiiim

No comments:

Post a Comment