Saturday, May 14, 2016

Yala

Aku tak tau apa nak tulis. Barusan not bad progress. Agak memberangsangkan. Btw pic bawah tu amik kat Yala. Tengok le tu bangunannya warna warni. Diorang pun ada usaha macam Melaka and Spore yg suka cat bangunan warna warni. Aku nak baca buku jap. Bila lah nak gi jalan lagi ni. Aku ajak member aku gi Dumai.. naik bot le tapi.. kan best kalau dibina jembatan dari Melaka ke Pulau Rupat. Kalau nak AEC ni jadi nyata cubalah bina jambatan. Best gila dapat drive kat Sumatra. Aku rasa Indonesia kena seriously mikirin bridging its islands.. macam Jawa dengan sumatra.. boleh kan? Aku pun tak sure.. tgok peta nampak macam dekat je.. buat jematan Lampung - Banten.

Oklah nak baca buku and tido. Masih kat opis. Ya Allah permudahkanlah urusan hambaMu ini. Tambahkanlah rezeki.. dapat kerja tetap bergaji lumayan.. dapat ngajar part time banyak-banyak.. lepas tu buku yang bakal diterbitkan diterima khalayak. Paling penting, Emak dan Ayah sentiasa menyayangi, happy, dan sihat luar dan dalam.

Colorful.

No comments:

Post a Comment