Tuesday, May 24, 2016

Syukur

Aku rasa bukan diri aku gila bila cakap elok-elok kat sini.. Aku selalu maki-maki.. Tapi aku rasa memang aku kena ler ucapkan Alhamdulillah...

Memang aku rasa begitu bersyukur pada Allah. Semoga banyak perkara berpihak pada aku dalam waktu-waktu mendatang..

Aku pun berdoa agar Allah flexes his muscle.. tunjukkan kekuatan & kehebatan dengan brings miracles...

Miracles yang sangat berpihak pada aku.. yang begitu memudahkan... yang bring prosperity.. please please please..

Aku tadi jumpa my bosses..oklah aku kena tumbuk. Tu jelah kot yang aku boleh disclose.. Apapun aku rasa sangat lega pada hari ini.. At least ada satu perkara sudah siap. Cuma kena tunggu perkara lain.

Jap lagi lepas saja Asar aku nak balik kampung.. malam kat kampung aku nak katamkan buku yang aku tak katam-katam tu... Aku macam nak join dinner malam ni.. tapi itu ler.. takpe le better balik kampung.

What else yer... Oh semalam aku buat 30 laps. Pastu member aku suruh dok citer pasal Germany.. nanti lah.. wat masa sekarang macam pening-pening lagi.

Oklah nak solat.

No comments:

Post a Comment