Saturday, May 14, 2016

Selandar

Dulu masa lepas balik dari US aku dengan member aku Zamani dan Zamri bukan nama sebenar selalu lepak kat sini.... kat Selandar.. kat simpang tu. Kitorang selalu makan kuih udang dengan popiah. Tadi aku belikan Emak popiah. Sedap jugak le lagi...

Waktu tu dalam tahun 2001-2002.. ya Allah remaja nya masa tu.. kih3... hahaha.. tapi aku masih bermasalah.. masih rasa remaja...

Dalam politik, tokoh yang ada masalah macam aku ni ialah Tan Sri Rahim Tamby Chik. Ni Ayah pun tak ingat pasal satu lagi part dalam UPSR.... yes LISAN.... beliau yang bgtau... ini le hasil braimstorming.. kesian Ayah dengan Emak.. aku paksa-paksa diorang recall.
So,

Math, English, Kefahaman, Lisan, Penulisan. Tah hapa-hapa UPSR tu. Adoi.. ni Ayah kuar dari mandi... dia bgtau Lisan takde plak.. pening le.. tapi aku le yg masalah.. aku yg amek tapi tak ingat.


No comments:

Post a Comment