Monday, May 16, 2016

Meatballs

Semalam lepas kelas ePJJ kat Shah Alam aku ke Ikea. Konon nak beli map cun hitam putih. Tapi x jumpa. X sure samada xde stok org dah rembat or bgmana. Gi Bordes pun xde. Maps KL ada le. Nak watpe.

Semalam aku makan terlalu byk. Mula2 makan kat Kluang Station. Pastu lepas cari map x jumpa aku makan kat Ikea. Makan 23 meatballs. 20 aku nye. 3 lagi rembat member. Ni semua member2 PPP. Rindu terubat walau teruk kena bahan.

Ni aku naip dari dalam jamban D'Tempat.. tempat aku swim. Aku rasa letih gila. Tghari td aku makan 3 ketul ayam, 1 potong ikan tenggiri, sayur pedal, sayur kacang pjg, and nasik separuh. Kul 4 sampai 6 kuliah tadi ok je aku. Tapi lepas magrib otw ke mari.. aduh aku rasa letih. Paling tak best aku ada plak rasa sedih. Letih + sedih adalah set kombo yang paling tak best. Macam2 aku rasa. Pastu terpikir macam2.

Aku nak ngadu. Tapi dah serik ngadu pada manusia. Karang ada saja response yang lebih buat aku down. So aku decide bgtau kat sini je. Aku malas karang.. ada je nasihat cliche.. kena ngadu pada Tuhan. Itu terbaik. Bukan kita tak buat camtu.. tapi ada waktu kita nak ngadu pada manusia lain.. Entahlah.. takpelah aku redha je. Tadi before masuk kelas ada insan yang mau aku tolong. Sedih aku sebab tak mampu nak tolong buat masa sekarang.

Aku doa Tuhan akan perbaiki kehidupan sesegera mungkin, especially aku nye financial dan kerjaya agar dapat menolong2 orang2 spesial di sekitar. Berapa lap yang aku mampu buat jap lagi.. ni masih meneran. Sebab kalau perut penuh tak sedap swim.

Ya Tuhan, pertingkatkan rezekiku.

No comments:

Post a Comment