Tuesday, April 5, 2016

Empat

Semalam siap. Lega. Chap 4 memang challenging. Macam -macam happened dalam process nyiapkan Chap 4. Bila tengok balik chapter memang too lengthy and boleh masukkan dalam chapter lain. Takpe chopping let my SV buat.

Aku kena block lagi. Redha dan Redah is aku nye latest motto. Apapun disebabkan byk sgt perkara berlaku lately maka aku decided untuk spent whole weekend dengan Emak. Aku bawak Emak pergi makan nasi beriyani gam kat Batu Pahat. It was Sabtuday well spent.

Not only Sabtuday but the whole weekend. Balik dari kampung memang aku fresh. Ni aku dok sibuk emphasizing pada students about the concept of STATE. Selalu people keep on asking this question. WHAT is STATE?

Tapi aku emphasizekan bahawa to understand politics kena tanya a correct question.. That correct question is WHO IS STATE? 

Haha. Petang ni aku nak buat 30 laps. Semalam aku buat 20 laps. Aku mesti buat. Kena delay gratitude for a while.

No comments:

Post a Comment