Friday, April 15, 2016

Timid

Aku break my own personal record. 60 laps ni hari. So 3km. Fuhh.. aku bangga gila. Dalam pada hari-hari dok nangis.. aku teruskan jua segala apa yang mesti aku lakukan.

Pada aku sekang, takde apa yang leh halang aku untuk teruskan merevolusi melainkan ada gempa bumi berskala richter tinggi dan tornado datang.

Pagi tadi aku dapat call dari Emak cakap beliau demam. Pastu tengahari member baik aku nak ke KPJ sakit mata. So, aku antau member aku gi KPJ pastu aku balik kampung. Kat Jasin beli ubat pastu balik kampung. Abang aku ada balik. Then aku balik semula ke Somban.

Sampai Somban aku terus gi swimming. Aku rasa benar-benar seperti iron man sebab boleh ulang alik drive and pastu terus swim 60 laps.

Sering aku dengar atau dinasihatkan untuk tak buat over the limi. Orang cakap 'u got to know your limit'. Tapi mana nak tau limit kalau tak push to the limit. Pada aku sekarang ni perkataan limit hanyalah untuk the timid.

Hehe.

Aku nak buat kije.

No comments:

Post a Comment