Thursday, April 28, 2016

Stuck

Seriously nak pulun tapi tengah stuck.

Mixed emotions. Ada sedih, ada keciwe, ada stunt, ada tak sangka, ada happy, ada excited..

Malas pun ada. Is malas a kind of emotion? Is malas a type of feeling?

Aku kat opis ni. Banyak sudah kemas dari malam tadi. Ini hari berjaya sort documents.. articles.. etc.

Memang organized sudah office. Aku deciced mau teraturkan life aku.

Rasa macam nak balik kampung tapi esok ada 2 meeting. Esok malam baru mau balik.

Entahlah.. memang rasa tak best.

Oh tadi berjaya 30 laps. Sekarang macam tak rasa apa pun 30 laps tu.

Macam kena lagi banyak.

Tapi kalau menda lain aku leh push kenapa menulis payah sangat nak push?

Kenapa bila menulis always akan jadi emotional? Kenapa menda physical tidak?

Guna otak memang penat yer.

Aku try push juga ini malam. Demi Emak, Demi Ayah.

I'll make you proud.

No comments:

Post a Comment