Tuesday, April 26, 2016

Loner

Just talkin to Emak jap tadi.

Lepas ni can expect me posting banyak entry in a day sebab these reasons.

Firstly, my toxic handler blocks me. Quite sometimes dah.

Secondly, close friends yang dalam Whatsapp group yang aku buat untuk support aku tu pun tak boleh tahan. Dah dua left group. Hihihi.

Haha, ada pulak yang sorang tu baru siap PhD, biasalah bila siap sikap beliau pun terus bertukar, masa tengah buat dulu, beliau always dapat paham, tapi sekarang tak lagi. Aku tak blame pun, memang expected.

Aku kena bertanggungjawab pada my own emotions.

Tak boleh juga mengharap other people to empathize if they opt not to. Itu personal choice.

Maka kini aku mesti terima yang option komunikasi yang available untuk aku kini ialah MONOLOG. No more DIALOG.


No comments:

Post a Comment