Thursday, April 14, 2016

Smule

Cemana nak sebut ek? Apapun aku rasa itulah inovasi terhebat yang aku temukan dalam 2016. SMULE may kill karaoke industry. Yang aku nampak, karok guna smule, pastu upload kat youtube. All files are placed under LYRIC COVER nye channel.

This is a revolution. The best part, people duet in the cars. From different cars. Thank you Fuad, sebab dia yang tunjuk menda ni kat YouTube. Tapi masa tu aku tak perasan. Ini hari aku belek balik baru aku perasan.

Dak Mi cakap, cemana agaknya dengan life dalam 10-15 years akan datang? Aku rasa jelang tahun depan pun dah makin banyak benda baru muncul dalam kehidupan.

Tak tahu nak terima perubahan secara skeptic or terbuka.  Nak cautious or excited.. Entahlah. Later blogging pun akan obsolete? Will it? How to keep up with all the changes?

No comments:

Post a Comment