Thursday, April 7, 2016

2.5

Berjaya. 2.5km swimming. Swim sampai cramp kaki aku. 50 laps. Aku sangat harap momentum ini kekal. Momentum menulis and momentum work out.

Lol. Lawak gila member aku orang agak kuat Amanah sangat bengang dengan statement terkini Ustaz Hadi. Kata beliau "Amanah ibarat khadam DAP, bukan saingan kepada PAS."

Khadam DAP tu tak pasti. Wajarlah kot Amanah marah. Tapi bukan saingan kepada PAS itu boleh diterima.

Sebab PAS bukan Islamist. PAS Nasionalist. Perjuangan politiknya kini exclusive untuk Muslim. PAS sangat ultra-right, ultra-nationalist, extremist. Haha. sekadar kasi tau cemana cara nak bidas.

Bosan le citer pasal ni. Aku ni sedang memikirkan bila agaknya aku dapat sampai ke Buryat Mongol.

Dah kul 10.00 kena ngadap Thesis. Ada 2 jam je ni. Mintak-mintak semakin mencurah idea dan supervisors terima.

No comments:

Post a Comment