Friday, January 27, 2017

#theworldisbiggerthan5

Ada satu phrase best gila dalam Myers (2015:120).. ada sorang Russian security official ni cakap "For Berezovsky, people are divided into two categories: a condom in its packaging and a condom that has been used."

Oh.. hashtag atas selalu Turkish President selalu guna apa nama dia ek??? Oh ya.. Erdogan.. Aku asik ingat the previous one.. Abdullah Gul..

Maksudnya... dunia ini besau lagi.. ada lagi yang lebih important daripada 5 negara yang ada permanent seat kat UN Security Council nu... Ini aku baca pasal Lindsay Lohan ler.. twitter dia pun guna that hashtag... Indah dunia ni.. pernah keluar masuk rehab.. tapi berani sampai ke Syria... Tu la tuhari ada member aku.. yang keje Sejid Negara tu ler.. saran kitorang pergi Syria... uhh.. takut kita... Tapi Lindsay Lohan dah pergi... yelah cara dia travel mungkin beda.. but still Syria is Syria.. bahaya tu...

Yemen pun sekarang tengah bergolak.. aku sedih lah... aku suka banggunan banggunan kat Yemen tu.. bila lah dapat pergi...

2 comments: