Sunday, January 22, 2017

Huhu

Aku noticed sekarang ni aku sering guna "huhuhuhu." Even ada few people also cakap menda tu.. Ada yang bertanya apa emosi di sebalik huhuhuh aku...

Me not a huhuhuhu person.. Sungguh bukan aku.. Aku sama ada hahaha.. hehehe... hihihi.. kah kah kah.. kih kih kih.. Never a huhu or huhuhu person...

Tapi kini aku berubah.. I am a huhuhu person.. Sejarahnya.. aku menjangkit dari supervisor aku.. example.. "Bad.. your Bahasa is bad... Huhu..." Ini adalah di antara catatan penting oleh beliau yang tercatat dalam tesis aku.. Itulah komen beliau...

Most of the time.. his comment ends with huhuhu.. Aku sebenaunya sakit hati dengan huhuhu.. lama-lama aku jadi IMMUNE and TOLERANT.. I am ok with huhu.. and I would say I fell in love with huhuhu.. hence, embracing huhuhu.

Aku rasa huhuhu adalah impact metamorphosis diri aku... Aku sebenarnya makin dalam COMPUTER MODE or machine mode..or apa saja istilah yang ko nak gunakan..  

May be kalu mau trendy guna AI MODE. AI tu Artificial Intelligent... Bukan aku takde emosi.. and bukan aku mendamkan perasaan tu.. tapi AI mode tu buat aku sentiasa ada saja menda kena buat sampai aku letih.. and tak sempat nak memikirkan soal emosi.. 

So, pada sesiapa yang cuba-cuba nak memainkan perasaan aku.. bukan aku tak notice apa permainan anda.. tapi aku sebab aku dalam mode tertentu.. so aku tak boleh nak wat apa.. huhuh.. nanti explain later.. aku nak marking ni.. kang tak abis..

Satu lagi.. aku sentiasa bersyukur.. ko puji.. aku syukur,, ko keji aku syukur.. ko kasik aku kerja banyak aku syukur.. ko tak kasik pun aku syukur... basically aku just be thankful untuk apa yang mendatang.. so.. macam aku tak tau nak curhat apa.. 

HUHUHUHU... tapi cuma tadi.. aku bagitau sifulan ni.. huhuhu ni nak kata gembira taklah gembira sangat.. nak kata sedih.. tak gak.. nak kata derita.. itu tidak sesekali.. no more.. nak kata sakit hati.. kecewa... hampa... tak gak... nak kata menyindir.. ohh itu bukan my style.. (eh yeke??? ye.. aku tak suka..)

BTW.. nanti remind me untuk sembang pasal HUMBLE BRAG.. huhuhu.. apa tu...

Sambung.. huhuhu ni lebih kurang kalau mati... body bumi tak mau terima.. ruh pulak tak lepas nak naik ke langit.. makanya huhuhuhu ini is A STATE OF EMOTION yang terawang-awang... tak CERTAIN.. penuh kekeliruan.. kompius.. tapi tak derita...

Selalu orang yang kompius ni derita dan dilihat menderita... tapi huhuhuhu bukan macam tu... degreee kegembiraannya agak tinggi... Ini macam SPECTRUM of IDEOLOGY gak... ideologi kiri kanan.. 

Ohya.. cakap pasal ideology.. sebenau-benaunya kalau kat EROPAH nu... politiknya banyak dikuasai oleh parti-parti kiri... huhuhu... parti-parti kiri...

Argh bosanlah.... 





No comments:

Post a Comment