Sunday, January 8, 2017

Don't Ever Dim Our Own Light

Aku tak rasa minah ni betul.. Pada aku our light tak pernah malap pun kalau kita bring down ourselves (betul ke ayat ni?). I mean tak tunjuk apa yang kita ada.. Tak kecoh bagitau apa yang kita ada.... entah.. aku ni macam tak percaya sangat pada promotion... pada campaign.. pada marketing.. percaya.. tapi tak percaya pada yang keterlaluan tu..  Ok maksudnya.. kalau politics.. aku tak percaya pada political marketing... aku percaya pada political engagement.. Apa lagi ek... Malasnya... hahaha

Tapi bagus gak motivation beliau ni... Cuma yang ni aku kena intepret further kot.. baru leh paham.. Sebab dia suruh kita jangan tone down depan orang yang sedang down sebab nanti kita pun akan hilang sinar dan seri.. huhu
Mi Pita.. rupa mi macam cacing pita.. sedap aku masak tadi.
Nampak tak Indonesia at no 4.. Aku memang sangat percaya Indonesia ni bakal jadi powerful... very powerful.. tengah tunggu masa je tu.
Legacies of Rum Timur
Beliau always beribadah

No comments:

Post a Comment