Friday, January 6, 2017

Cherubic Face

Ha.. aku jumpa term ini.. Cherubic tu rupanya malaikat.. teringat Azharina Azhar... beliau panggil penyokong-penyokong dia malaikat.. literal translation of angels.. huhuhu....

Ni aku dapat tahu dalam GV3 rupa-rupanya ada paranormal activities.. tu sebab ada yang takleh nyanyi.. 

Cherubic face ni maksudnya baby face.. by the way Cherubic ni malaikat penjaga syurga dalam tradisi Abrahamaic religions yang tiga ni.. or the monotheistic religions.. Aku dulu ada came across perkataan agama Hanif.. aku rasa refers to monotheistic la.. yang ada Rasul and Nabi semua tu.. and percaya there is only one God... the God.

Aku tadi masak mi yang sepeket tu and telah baham semuanya.. Aduh.. memang tak leh salahkan orang lain... orang tak suruh dan tak paksa pun aku tetap makan banyak.. Sorry lah yer pada sesapa yang terasa dengan entry sebelumnya.... 

Aku tau apa sebabnya.. aku takut nak jumpa SV Ahad ni... adoi.. Kakak aku suruh balik kampung.. tapi sok aku nak cat rumah.. ni ha plak aku nak buat nulis tesis..

Dah dua hari aku tak exercise.. aku mula merasakan ketidakgembiraannya.. bahaya ni.. aku nak solat hajat jap lah.. pastu baca Quran.. sure pastu ok... Aku akan buat tesis.. habis satu article.. then marking satu bundle.. pastu balik kampung.. 

Aku rasa sambil buat keje.. aku kena dengar maki hamun dari Bianca Del Rio.

2 comments: