Friday, January 20, 2017

Ijtema

Aku dah berada kat Sendayan... dah few days takde progress thesis modification.. ini kena mengadap semula.. tapi banyak hal lain yang aku kena hadap gak.. Aduh.. Alhamdulillah sudah ada skills bertenang.. Mudah saja nak bertenang.. SIAPKAN APA YANG PATUT DAN APA YANG SEMPAT.

Itu pagi.. ini malam.. bosan marking... Sok gi Pantai Hospital bawak Emak.. Aku macam takde perasaan sebenarnya.. Nak sedih.. aku tak boleh sedih.. nak kata aku tak sedih.. selalu gak mata bergenang air... Aku tak tau apa perasaan yang patut emerge sekarang.

Bila imbas balik.. aku macam perasan yang aku dipersiapkan untuk menghadapi keadaan sekarang. Tak sangka betul Emak kena perkara macam itu. Memang ujian kali ni yang paling hebat... Telinga beliau keep on dengar bermacam bisikan... Bisikan tu buat Emak jadi tak menentu... Alhamdulillah ramai gak manusia yang share diorangnya experience..

Aku banyak menda nak curhat.. tapi aku rasa malas.. Aku rasa sia-sia.. aku rasa tak ke mana.. aku rasa buang masa.... aku dah bosan.... 

Entry ni tak kuar lagi ek.. aku post jelah.. Ini aku dah ok.. Aku choose to be ok... 

No comments:

Post a Comment