Thursday, January 19, 2017

Boyak


Kat kampung. Ngantuk banget.. Tadi berjaya habiskan surah An-Nisa'. Sudah Juzu 6...  Aku sambil memblog terus tertido.. Ini baru je bangun.. tak dapat nak baca Yasin... Aku banyak gila menda mau cerita.. tapi sampaikan tak sempat.. punyalah busy.. Inilah agaknya yang orang cakap super-busy. Aku dalam jamban ni ha.. sambil nak tunggu Subuh masuk.. aku berak.. sekarang dah pukul 5.49 pagi...

Semalam sambil drive balik kampung aku sembang dengan sifulan perempuan pasal sorang lecturer muda dan ensem yang tak lama lagi nak kawen.. kata beliau ramai orang yang heartbroken.. lawak.. tapi biasalah aku.. aku bagitau beliau.. the heartbrokens tu leh begitu sebab banyak nau masa terluang.. tapi dendorang tu sure patah hati biasa-biasa je tu.. bukan tahap Shila Amzah.. 

Cakap pasal keciwa.. aku hari-hari nempuh.. by words.. by action.. situation.. yang not according to aku nye expectation and wants... tapi sebab busy nau maka aku layan sikit-sikit.. takleh cam dedulu.. sekang banyak nau kije... lagi satu ko nak keciwa.. nak frust nonggeng pun.. dunia begitu jua... 

Ni baru lepas cebok. tadi masa istinja' aku dapat ilham apa nak tulis... Ni lepas je kuar kamar kecil.. terus hilang.. adoi hai.. Pukul 6 am.. huhu.. nak mandi.. Subuh.. then baca Yasinnn...  

Oh bawah tu.. aku berjaya le exercise after dekat 3 minggu tak exercise.. aduh duh duh.. Ini Ayah dan Emak baru je bangun.. diorang sekarang tido sama-sama kat depan. Aku nak mandi.



No comments:

Post a Comment