Wednesday, January 11, 2017

Take Charge

Emak tak kasik aku balik kampung.. tapi aku amek keputusan untuk balik gak malam ni....  Tak boleh jadi begini...

Aku tak boleh lah macam ni.. I believe I'll be alright.. Emak will be alright.. and of course our family pun akan jadi sangat bagus..

Emak called tadi.. bagitau Wan Itam dengan Wan kepada Emak which is Emak punya nenek datang.. Beliau beritahu mereka ada sebelah Emak.

I believe her.. Aku percaya Emak.. Emak sentiasa percatya aku... Beliau tak mau aku hilang.. Aku pun tak sanggup kehilangan beliau..

Here I am... balik kampung.. Things gonna be okay.. Allah is protecting us.. Emak bagitau those genies nak culik aku pastu mau jadikan aku hamba.. huhuhuhu... come on la genies.. not even in your dream.. teruskan berangan... 

Kan best aku ada kuasa macam Nabi Sulaiman A.S. boleh kuasai mereka.... 

Ati nyenyak tidur
Sangat sedap... best gila
Thank you to my good friend.. rumah dalam renovation..

No comments:

Post a Comment