Thursday, December 1, 2016

Lyudmila

Aku nak balik kampung dalam pukul 4.00 or 5.00 pagi kang.. Tapi malas nak masuk tido... Aku banyak tadi menda nak tulis.. yeah.. masa dalam jamban.. True, jamban tempat aku dapat banyak ilham.. even banyak buku dapat khatam sebab baca dalam jamban.

Masih modify literature review. Serious bosan. Sebab apa? Aku terpaksa go through kembali benda dahulu. Ini macam tengok rerun.. or drive laluan yang sama. Seriously, membosankan. Mengharung kebosanan itulah yang buat study aku ni payah.

Jap.. aku nak nengok tesis semula...

Pukul 9.07 pagi.. masih berada di Seremban.. Aduh.

Ohya, Lyudmila adalah nama bini pertama Putin.. Lepas bercerai dia kenal dengan sorang lagi perempuan yang juga bernama Lyudmila.

Tesis agak ok kemajuan sebab dah sampai pada Bekkers et. al. (2011).. Ini tentang mobilisasi politik guna media sosial.

No comments:

Post a Comment