Tuesday, December 13, 2016

Sang Kancil Dengan Monyet

Aku nak link kan Youtube vid tu kat sini.. tapi tak boleh.. Anyway ini adalah animasi by Filem Negara Malaysia yang sangat-sangat aku minati dari dulu sampailah sekarang.. Terkekek-kekek aku ketawa geli hati depan TV.... Masa tu Emak.. Ayah muda lagi... Rindu masa aku kecik-kecik... Selalu gak pikir.. "If I can turn back time...." Tapi if I can turn back time.. I won't change anything.. not a single thing... Segala apa yang berlaku semalam.. seminit lepas... membentuk aku yang sekarang.. Yang I would say better... Aku doa Allah terus bantu aku untuk bahagia di sini and thereafter.. 

2 comments:

  1. nak kena beli buku cerita ni kat qassamkan,cerita sang kancil dulu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak tau plak kot ada buku cerita yang tajuknya sama dengan kartun FNM tu...

      Delete