Friday, December 30, 2016

The Earth is Flat

Apa ke bangang aku patutnya tadi dok key in markah.. aku end up tengok youtube.. yeah.. tentang bumi yang rata..  and the best part.. ternyata hujah-hujah itu aku percaya... mudahnya social media influenced aku.

Throughout human history.. apa yang nampak dangkal & hideous yesterday could be accepted as a fact today.. then leh kembali bodoh dan hodoh tomorrow.

Macam trend ler... 

Lepas menerima 3 orang tetamu kat opis.. aku jadi malas.. adoi hai.. padahal senang je keje-keje tu.. Ni aku ngadap laptop kat rumah.. mesti adakan jugak progress.. pagi tadi berjaya.. tapi tak habis..

Sepanjang ni hari.. aku dah pikir... Aku just nak life yang quiet... lepak... no controversy... no enemy.. calm... takde kecoh-kecoh... mau hepi... hahaha

Ah ha,.. ni aku yakin south pole is the edge.. dah lah.. aku nak buat keje...

No comments:

Post a Comment