Monday, December 26, 2016

Rumah Putih

Aku sedang mikir nak warna apa pagau and rumah parents aku.. Aku pikir-pikir.. putih macam best saja...  Tapi tak sure Emak suka ke tidak nanti...

By the way, White House bukan saja ada kat US.. tapi ada gak kat Russia... masa era Yeltsin rumah putih tempat bersidangnya DUMA.. Russian legislative body... Sekarang aku tak ingat.... rasa macam office President... kalaulah office President, maka dua-dua US and Russia presidentnya reside kat rumah putih...

Aku nak pergi morning walk ni.... 


Luar biasa.....
Saturday is a recycle day..  sering lupa
Banyak gila sampah dalam tasik yang cantik ni... bangang sapa buang sampah dalam tu.

Dari dulu lagi nak amek gambau umah ni... sekarang baru dapat.

5 comments:

  1. Cat lah 2 kaler.Satu warna putih, satu lagi warna apa2. Mesti lagi cun!

    ReplyDelete
  2. Tak sure la.. kena tengok surrounding.. Aku rasa nak go for creme.. sebab mak aku suka warna tu.. tapi kalau leh nak putih fresh...

    ReplyDelete
  3. Oh okay2. Warna putih pun cantik. Creme pun sama. Nampak rumah tu baru dan ruangnya lebih besar serta bersih sbb warnanya lembut. Ataupun combine. Hikhik. Apa-apa pun, "best of luck with the wall"! (Macam US film)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku kalau boleh nak cat umah Parents aku tu warna merah cili... tapi sure ramai manas.. hahaha... Aku nak SATU WARNA SAJA.. tak mau kombo... bila satu warna barulah bangunan tu nampak MAJESTIC... nampak powerful... Lagi satu kat kampung tu takde orang warna putih lagi...

      Delete
  4. Wahh sebut pasal MAJESTIC teringat hotel majestic railway station ipoh yg tinggal sejarah tu. Warnanya pun putih susu. Memang warna2 royal,classic

    ReplyDelete