Sunday, December 18, 2016

Cheap Version of Rich

Ah ha.. aku suka that words... Ini to describe aesthetic of Trump's restaurant kat New York... Ohya Vanity Fair nye magazine.

Panjang gila Shiela Majid punya speech for that award.. Okay lah tu.. Yang aku perasan dalam usia-usia sebegitu.. memang common kot orang praises Allah.. ucap Alhamdulillah.. hehehe.. aku pun camtu.. muda-muda lupa diri.. 

Alhamdulillah tadi sudah siap an abstract for an article untuk ICOSH.. Memang sangat lega.. sebelum tu aku kemas rumah.. pinggan mangkuk kat atas sink berjaya aku basuh.. menyapu.. pastu organized segala mak nenek yang bersepah.. 

Earlier on lepas morning walk rasa penat sangat and takde motivation nak buat apa.. in fact aku plan ni hari buat kerja kat opis.. abiskan marking and buat menda-menda related to kerja.. tapi badan rasa penat sangat.. and tertido plak.. 

Ikutkan zenzaman dulu memang satu hari aku memang abiskan depan TV tak wat apa.. Alhamdulillah sekarang I would say sangat cepat aku bounce back.. Dulu, kalau apa yang di planned tak dibuat, maka memang akutak wat apa pun.. tapi sekarang.. berjaya buat benda lain.. Maksudnya the day is productive...  Tahu dah aku.. tipsnya.. segala yang bawa kekusutan kita selesaikan.. Macam ni hari kemas rumah.. maka leh wat kije..

Aku asik dok cakap pasal menda ni je dari tuhari.. mungkin ada yang nampak menda ni kecik je.. tapi untuk aku cukup besar achievement nye.. Memang kena paksa.. kena dorong diri.. just buat saja.. Alhamdulillah.. menjadi.




No comments:

Post a Comment