Friday, December 30, 2016

Mesti Maju

Aku macam malas nak buat lepas elok sikit dari demam ni... Basically aku sudah boleh proceed modify bab 2... Tapi siyes malas... pastu paling teruk aku still tak siap carry marks.. Pastu betul menda lain yang aku kena buat.. macam cat rumah kat Bangi tu... Aku macam nak upah orang.. tapi tulah macam rasa membazir plak... 

Jap.. mari aku listkan menda-menda yang aku musti buat dalam masa terdekat..

1. Abstract ICOSH... ini modify sahaja.. satu hari leh siap..
2. Progress Bab 2... banyak gak ni
3. Beli cat... selagi tak beli cat.. memang aku takkan buat apa kat rumah Bangi tu...
4. Cat & bersihkan rumah tersebut... mau tip top barulah aku sewakan...
5. Carry marks... 
6. IPE - bikin course baru.. ini memang penat....
7. Beli cat untuk pagar rumah kampung...
8. Claim EPJJ
9. Beli cat untuk rumah kampung
10. Buat article ICOSH
11. Convert article ICOSH jadi English

Emak semalam call hujung minggu ni tak balik ke??? Aku banyak sangat menda nak buat... and orang lain pun balik weekend ni.. another thing.. apapun jadi aku sure balik... Kesian Emak.. mungkin pikir aku tanak balik.. padahal aku sentiasa balik... Begitulah hatinya... 

Aku kena pergi opis ni.. konon bangun awal tadi nak masuk opis kul 6.00 ini sudah pukul 8.09 am.. masih saja aku di rumah.

2 comments: