Friday, December 23, 2016

Post & Boast

Entri ni.. entri marah tu hari... aku delete contentnya.. sebab inappropriate. Ini gara-gara menyedari peningkatan pembaca... dilema sebenaunya.. nanti dah tak jadi original lak... walhal nawaitu utama ialah curhat... tempat maki-maki... tapi kalau orang-orang yang kita care baca... luluh pulak hatinya... apatahlagi sekiranya orang-orang tersebut adalah orang yang sedang perlukan ruang... bantuan... panduan... masa... sokongan.. mereka tak perlukan makian dan kejian....

Bercakap pasal nawaitu... aku sekarang seboleh mungkin sentiasa membetulkan nawaitu.. Dulu tak percaya menda ni.. Tapi sekarang percaya... Yang aku buat sekarang.. apapun aku buat kerana Allah.. hehehe.. sounds poyo.. tapi it works.. banyak menda siap and life lebih organized.   

SV aku baru call confirm boleh datang sekarang.... yang atas tu aku tulis pagi..

Macam malas nak tulis.. api kena tulis gak sikit.. macam ada batu kat atas kepala aku sekarang.. Nak luah apa pun aku tak sure.. 

Tadi Emak call.. takde sapa balik this weekend.. Aku tahu tu.. beliau seboleh mungkin mau aku balik.. Mesti mau balik gak ni.... 

Pagi tadi berjaya buat morning walk.. siap naik atas tangki air yang kat atas bukit tu.. Pastu dapat buat hit.. Lega dapat buat hit.. tapi aku rasa terlalu penat ni.. aduh...

Aku rasa aku kena tidur kejap ni.. 

Nak blah ke Bangi dah.. nak jumpa SV... By the way.. post and boast tu pasal behavior of social media users.. Post something.. pastu entrynya boasting pasal umah lah... kereta... konon berjaya.. bosan.... damn skeptic sungguh aku.. hihik


Belon aku tiup jadi besau gila masa sukaneka.. I have great lungs.. They work really well.
Inilah juga hasil swimminig.
Tijuana Mitokondria

7 comments:

  1. Aik sir!! Baru baca half... ingt nk sambung asal padam..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihik... aku penat betul.. ni hari buat hit.. perut ni menggusarkan

      Delete
    2. Wow lepasni kurus la.. dptkn body zaman Merbok dulu sir hihik. Sakit perut salah makan kot...

      Delete
    3. ko tu terlebih makan.. bukan salah makan

      Delete
    4. Aikk sy pulak! Em tp memang btl.. sy mmg mkn banyak pun. Kih. Sir perut gusar sbb buat hit banyak leteww

      Delete
  2. Seronoknya dapat buat morning walk. Dah berminggu tak jogging sebab kasut koyak hikhik

    ReplyDelete