Wednesday, December 14, 2016

PJ Holdings

Alhamdulillah.. syukur banyak juga perkara berjaya disiapkan ini hari. Paling penting Emak punya bank card berjaya ditukar yang baharu. Aku nak bercerita ni.. tapi ngantuk gila di samping merengsa jiwa... 

Aku tidaklah berada dalam keadaan terbaik.. tapi aku yang kini bukan yang dulu.. Itu adalah hakikat yang masih ramai tak sedari... mereka sangka aku masih begitu.. mereka sangka mereka yang memberi peluang pada aku.. so, masih lagi buli aku.. masih lagi cakap ikut suka... masih lagi pikir aku ini mati tanpa mereka di sisi. Kesian.. orang dah berubah.. perangai kau masih macam sampah...  

Kesian.... aku sebenarnya yang sedang memberi peluang dan kesempatan pada anda... tapi macam biasa.. dipersiakan. Memang hasrat nak maki.. sebab terlalu annoyed... tapi esok aku puasa. 

Pasal PJ Holdings.. ini kalau tak silap antara drama swasta paling awal kot.. tak sure.. yang penting Melissa Saila masa tu kecik gila mainkan watak Puspa.. anak datuk.. dalam cerita tu ada Aziz Singah.. tah sapa lagi.. nampak setanding Dallas cerita tu.

Ini malam tadi ni.. marahnya,... Begitulah aku dokumenkan emosi aku di sini... mana tahu boleh jadi rujukan.. kalau bukan orang lain merujuk di sini.. At least aku sendiri... Kalau aku dah takde.. mungkin sesiapa sahaja yang terjumpa blog ini... mana tahu boleh menginspirasi orang lain... 

5 comments:

  1. YaTohan... nak maki sapa sir? Annoyed bukan dgn student2 kesayangan sir kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad.. of course lah bukan students kesayangan.. BTW aku maki-maki pun masa itu sahaja... I told ya.. ini ruang untuk aku jadi diri aku sendiri.. ruang tanpa filter.. macam amek picture kat IG.. kita releasekan picture yang tak guna filter.. AS IS... begitu juga emosi aku di sini.. FB.. IG.. Twitter bukan tempat luah rasa.. sini lebih privacy.. kurang audience walaupun ada.. usah terasa yer..

      Delete
  2. Hihihi tak terasa lah sir... I know who you are! Maki maki sir cuma dimulut cakap situ habis situ. Tapi sir kene ingt sir, sir makin popular, audience makin ramai. Yg jelous pun ramai tu hati2! Kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fans itu rejeki.. haters juga adalah rejeki... Even umpatan orang pun rejeki..

      Delete
  3. Hahah! Menyampah betul... ade jelah idea nk membalas kan. Esok balik kg lagi ke sir

    ReplyDelete