Wednesday, November 30, 2016

Sergei Rolgudin

Itu nama member baik Putin.. Aku sambil-sambil buat tesis, cuba habiskan baca buku by Steven Lee Myers... Tentang Vladimir Putin. Inti buku.. kenapa Putin boleh jadi autokratik sampai nampak macam A TSAR instead of a president. Memang intriguing.

Aku baru saja berjaya selesai modify 3 parts dalam 1st part of literature review. Bosan.. tapi bila dah siap.. rasa lega.. selagi tak siap memang emosi aku volatile.. terlalu banyak perkara wei nak buat.. Kerja-kerja opis... marking... kerja-kerja berkaitan family... Emak.. Ayah... Even untuk diri sendiri.. nak tampal gigi-gigi aku yang banyak berlubang... Nak curi masa tu.. itulah concernya.

Bila aku berehat tu.. bukan aku benar-benar berehat.. kepala sentiasa bekerja mau mencari idea dan plan macam mana nak selesaikan banyak sangat perkara dalam waktu yang begitu ketat ini...

Aku dok scroll FB or IG.. bukan sekadar nak reduce the tense.. banyak waktu cari inspirasi dan menda-menda yang di post adalah untuk aku baca or tonton bila kelapangan..

Apapun aku sangat bertuah dapat sokongan yang tak berbelah bagi.. Aduh.. tak terbalas jasa kalian.

BTW, Roldugin adalah classical musician who became a close friend of Putin... Aku rasa macam best je jadi Putin.. kalau ada peluang.. aku nak interview beliau face-to-face.. Mimpilah.. nak interview KJ dengan Nurul Izzah F2F pun tak dapat..... 

4 comments: