Sunday, November 20, 2016

Miss Bianca Del Rio

She is inspiring.. she is not mainstream.. she keeps on swearing.. but listening to her we know that bitch is cultured and well expose... Hahaha

Ko can call me names.. labels.. macam liberal.. plural.. secular.. you name it.. Ko boleh menyangka aku masuk neraka dan kau masuk syurga..  

Tapi aku bagitau aku sangat hormat orang tua dan terlalu memuliakan guru.. In fact.. kalau cara pembelajaran terbaik.. aku sangat setuju dengan approach sekolah pondok... hahahah.. anda bagaimana??? Haah.. belajau ajer through YouTube.. hahaha.. aku masih tengah bengang...

You rarely saw Asian WALK the dogs or the cats... they put em in the WOK... Kah kah kah.. That was an Asian joke..

You are wearing a hat because you don't have any money to have a hair done.... Beliau suka menganjingkan Asians... lawak gila.. 

This wig is made in China..

Post je lah.. itu semalamnya.. aku nak jumpa SV.. tapi tengah tunggu beliau response..  aku makin gemuk.. muka makin berminyak.. jerawat senang naik.. adoii..

No comments:

Post a Comment