Sunday, November 20, 2016

Narkomak Tonton Bujang Lapok

Emak terkikik-kikik ketawa tengok Bujang Lapok di Astro Prima. Movie P. Ramlee ini reminds her of her grand kids.. Dak Acha.. and Dak Kulik.. Mak bagitau tadi inilah movie favourite mereka waktu kanak-kanak. Yeah, aku rindu mereka. Tapi biasalah bila dah besar mereka sudah lain.. still I love em so much. Ingat lagi Dak Acha proudly cerita yang cikgu tadika dia cakap dia comel macam Era Fazira. Lawak betul masa tu... Aku zaman tu tak berapa nak appreciate sangat kanak-kanak... tapi aku memang sonok diorang ada.. Cuma kini kalau aku leh turn back time.. aku akan spend lebih masa bersama mereka. Macam sekarang.. tengok-tengok dah besar. Itu juga yang cuba aku lakukan sekarang.. Spend masa with Emak.. teringin mau lepak juga dengan Ayah seperti mana aku lepak dengan Emak.. Tapi tak reti. By the way, aku tak gentar lagi share my pictures here.. tiada apa yang perlu aku sembunyikan lagi.

No comments:

Post a Comment