Saturday, November 19, 2016

Rodina

Rodina maksudnya Motherland.. nama sebuah fake right wing party kat Russia.. tak sure wujud ke tidak lagi. Aku sedih.. tapi tadi berjaya baca Quran.. so aku rasa lega.. aku jadi tertanya-tanya apa dugaan? Mengapa ada saja yang menduga?? Apapun aku cuba untuk bersyukur dan berterima kasih pada Allah sebab munculkan dugaan sedemikian rupa. Aku yakin Allah mahu benar-benar persiapkan aku untuk something really good.. really big.. Aku kembali menjadi pengguna social media.. untuk apa? Just to get updated.. By the way rumah aku kembali bercahaya.. Alhamdulillah.. thank you kepada sahabat aku dunia akhirat yang memang sentiasa ada untuk aku tu.. midas touch.. yeah.. it takes an engineer untuk memulihkan sesuatu... tu sebab aku kalau boleh mahu sangat dikenali sebagai Political Engineer suatu masa nanti... kah kah kah.. Aku dah pun 40.. tapi jiwa.. angan-angan.. cara bawa diri.. tak tahu lah.. mungkin tak mungkin akan matang dan dewasa sampai lah aku mati.. bila mati?? Harap husnul khatimah ler... Ya Allah.. please permudahkan segalanya.. aku bermohon agar life semakin lama semakin bagus... the now is good.. so grateful and feel so blessed with the now.. cuma wanting better.. now is great.. tapi mahu lebih baik... for me.. and for my family.. for the sahabats.. Apapun sangat berterima kasih.. 

No comments:

Post a Comment