Monday, January 4, 2016

MC

Day 24.

Yeah, Managing Change.. that is a controversial subject.

The students, mereka terpaksa amek balik exam today. Tengah jawab soalan la kot sekarang.

Aku.. yeah aku. I am sorry, again tentang aku. Blogging or initial Web Log.. memang a medium for expression. It is a digital diary. So blogging promotes narcissism. Here I am, I narcissist.

Aku memang tak boleh tahan begini. Kalau aku tak amek PhD, takdelah seteruk ini. Aku bukan pandai benau. Stretching that muscles yang ada dalam cranium tu bukan perkara yang mudah.

Kenapa orang malas nak go into research? Kenapa malas nak baca buku? Sebab menda-menda ni lah.. penat weiii..

Tadi.. aku menangis.. Aku memang terus terang.. Ada tanya "Ecik Bad, orang lelaki menangis ke"? Yeah, that was helpful.

You know people, dalam keadaan macam ni.. untuk aku la.. yang aku nak dengar... "Bad, you are alright.. It is okay to cry.. Let it out... Cry.. you gonna feel better"

Aku nak teruskan marking.. 4 bundles within 3 hours. Can I do it?

BTW, chapter IV is progressing very well. Supposedly habis Ahad lepas. Tak mengapa, aku habis Ahad ni.

No comments:

Post a Comment