Sunday, January 17, 2016

Serius

Aku serius benci dengan program hiburan tersebut. Kat Astro. Channel 104. Kenapalah aku menyebut. Sebab bila aku sebut maknanya aku beri publisiti percuma pada program itu. When it comes to publicity. There is no such thing as bad publicity. Publicity is just a publicity. Hence, publicity attracts attention. Cuma, bila go deeper banyak sindiran jugak pada industri hiburan dan sindiran kepada masyarakat. Which aku rasa boleh diterima. Bolehlah. Tapi entahlah, me being me macam tak boleh nak digest.

Ada berita serious. US lifted sanction on Iran. Iran sudah order Airbus dengan value USD9b. Bila lifted sanction maka Iran sudah boleh export keluar minyak and gas. So what gonna happen to oil price yang sudah sedia merudum?

Suasana sekarang macam Cold War walhal sekarang sudah pun pasca Perang Dingin. Paling menarik permainan harga minyak digunakan bagi memencilkan Russia. What happens to Putin pas ni? And what gonna happen to Syria.

Tadi jumpa SV. Kini semangat nak habiskan chapter 4.

Moga terus dimudahkan perjalanan. Moga mudah dapat ilham dan mudah dapat sources. Nak dapat and pilih sources tu agak payah. Kena skillful.

Grr.. Mari mengadap Tesis.

No comments:

Post a Comment