Saturday, January 23, 2016

Shopping

Jasin ramai orang. Sebab wel-wel hari senin nanti kot. Serious aku tak tahan dengan bunyi kete lalu lalang. Dok kampung tapi bising. Dulu masa sekolah kat Asahan selalu je nengok Hindu buat ritual wel-wel. Diorang bawak kavadi pergi mandi kat Sungai Asahan which can be described as Microganges.

Macam blogging. Twitter is microblogging. So, sungai pun begitu juga. Tapi sekarang, aku rasa minggu lepas Twitter has expanded dia nye kebolehtulisan mesej di ruang tweet. So no more 140 aksara aka characters. Itu menyedihkan. Twitter sudah hilang identiti dirinya sendiri. 140 aksara itu terlalu bermakna. Kalau begitu hilang sudah microblogging dalam dunia ni.

Aku tak setuju. Oh pic tu tulisan mak aku yg terkini. Cantik bukan? Tulisan aku buruk.

No comments:

Post a Comment