Monday, July 18, 2016

Sayang Tak Dikenang

Itu tajuk novel my ex-student. Aku tak peluang lagi tuk baca. Apapun aku ucap terima kasih tak terhingga pada beliau ini sebab inspire aku untuk terus menulis (walauipun tak siap-siap). Aku sedih gak tadi aku lepak dengan sorang teman yang ingin curhat.. aku terima dengan hati terbuka walau sudah banyak kali dia ni buat dajal kat aku.. Ini aku dok buat baik.. still buat aku sedih... aku patut buat cerpen tentang dia suatu hari nanti... soon... 

Takpelah.. malas pikir.. setiap orang yang aku temui tu sure ada peranan dalam hidup aku.. hahaha bosannya jadi positif.. tapi begitulah.. nak wat cemana lagi.. by the way weekend lepas aku tak productive.. aku dok layan movie back to back. Banyak plak movie best tayang kat Astro.. Antara yang aku cukup minat is The Age of Adaline.. best gila kalau aku dapat syndrome itu.. hahaha.. pastu Pixel.. macam biasalah cerita Adam Sandler selalu pasal kisah dari nerd loser jadik hero.. which is inspiring walau bodoh. Ohh.. ulang tayang Maleficent.. aku memang suka animae. Itu hari yang paling aku gemar Zootopia... 

No comments:

Post a Comment