Saturday, July 30, 2016

Cape May

Pagi ini aku dah mula menulis dari aras 6. Alhamdulillah.. perpindahan semula ke office lama went smoothly. Aku pun rasa lebih comfortable here. Dalam pada busy dengan angkut barang sorang-sorang and mencuba untuk make sure thesis ada progress.. lepas Maghrib tadi aku berjaya allocate masa untuk swimming. Aku memang amat perlu work out. Berjaya buat 33 laps tadi. OKlah agak segar juga rasa.

Aku bersyukur dalam menghadapi saat-saat sukar ini, ramai tampil menghulur bantuan yang buat aku tidak putus harap.+++++++++++++++++
+

++

Tak tahulah.. semua plus signs tu tanda/////////////////// //laptop aku yang semakin parah.

Aku tak tahu nak buat apa. Benda kecil macam ini boleh buat aku emosi sebenarnya. Sedih sebab aku sangat perlu desktop kat bawah tu.. tapi...

Takpelah.././//// Aduh jadik lagi/.

BTW selang satu bilik ///////////////// ada bilik /yang menge/luarkan bun/yi // /tanpa/ /henti. Bunyi alarm clock. Masalahnya bilik itu tidak berpenghuni. Ada sekali tu aku ketuk pintu bilik tu. Pastu bunyi alarm tu berenti. Tapi lepas aku masuk semula bilik aku.. bunyi tu kembali membingit. Memang ganggu betul. Lantaklah.

Bila camni aku rasa mahkluk halus pun tak sudi nak menyebelahi aku. Nak jugak turut serta ganggu perjalanan PhD aku. 

Aku pelik cemana boleh ada alarm clock datang dari bilik tu. Yang aku notice siang-siang takde.. Dia mula membingit menjelang Maghrib.. pastu memekak tanpa henti sampai ke Subuh.

Aku penat la macam ni. Oh pasal Cape May.. kalau tak silap itu tempat kat Rhode Island. Itu juga tempat yang aku mula-mula rasa espresso shot. Aku ingat menda tu macam air kopi biasa. Rupanya hidang dalam shot glass. Aku ni orang kampung... tak tahu pun wujud shot pati kopi camtu...

Tu hari aku ada tengok movie.. Movie tu kasi tau rupanya espresso kat US mula popular dalam tahun 50-an or 60-an.. ini movie tajuk The Age of Adaline. Best gila. 

Oh.. masalah keyboard aku dah o/k//... aduh baru nak cakap ok dia buat balik siki/t/... ha tu dia buat lagi/... Ya Allah.. tolonglah bagitau makhluk yang ada di sekitar aku ini.. aku support aku.. bukan sabotage aku... Please.

//////////////// Apa /lah masalah laptop ni... menaip sendiri. Alrig/h/////. It just happened again/.////////////////////////////////////////

Ini virus ke or?????

Let me try buat kerja di Word.. harap-harap ok di Word... Itu yang paling 'aula.

No comments:

Post a Comment