Tuesday, July 19, 2016

15 Syawal

Baru lepas swim berjaya buat 40 laps. Ah ha 2 km. Terus tak rasa penat lepas swim. Perut masih besar, tapi lantak lah. Paling penting aku keep on exercising. Tengahari tadi pergi PD dengan 3 orang colleagues yang kini aku anggap sahabat. Takde mereka ni.. agaknya dah takde aku kot. Tadi salah sorang dari mereka ada tanya betul ke aku pernah tergerak untuk suicidal.. ah ha.. soklan maut tu.. kalau aku kata yes kat sini.. kang ada yang kata aku sakit jiwa.. atau dikatanya aku tak siuman... hehehe.. ingin aku pertegaskan di sini, hanya orang tak siuaman saja yang menginginkan life yang aku miliki sekarang... So, kalau ko siuman dan miliki life aku sekarang.. sure ko dah bunuh diri. So, bagaimana dengan aku? Siumankah aku sebab masih pertahankan kehidupan yang dimiliki ini? Btw.. aku dah swim 2 km...
Tak boleh nak horizontalizekan pic ni le. Ini nasik saffron kambing. Sedap gila.

No comments:

Post a Comment