Wednesday, June 29, 2016

Time To Say Good Bye

Aku kat kampung. Tekak sakit. Too much Smule. Aku penat. Terkilan pun ada. Aku malas nak cerita bab emosi ni... tapi aku dapat rasakan kalau tak de cetusan emosi yang merupakan sebahagian jiwa.. Maknanya itu bukan kehidupan. Aku kena exercise ni. Badan keterlaluan lesu. Aku punya 1st sub-topic of Chapter 6 sudah siap. Aku harap 2nd sub-topic of Chapter 6 boleh siap by Raya. Macam-macam menda kena buat hingga sebabkan thesis writing agak perlahan. Apapun progress sentiasa ada. 2nd sub-topic aku cerita pasal terhakisnya hegemoni BN. Apakah petandanya? Satu, boleh dipersoalkan apa itu media arus perdana. Dua, kembalinya kuasa istana. Tiga, kemunculan Bangsa Johor. Keempat, tinjau kembali konsep Persekutan Malaysia. Kelima, agamawan dan cendekiawan semakin berpengaruh. Dah nak imsak.

1 comment:

  1. Kenapa mati? 😢😢 btw, sir satgi nak jawab paper sir ni. Berdebar lain mcm. Doakan kami sir!

    ReplyDelete