Monday, June 6, 2016

Seremban Ria

Tadi aku buat 74 laps. Rekod baru. Siang tadi sakit kepala keterlaluan. So, malam aku paksa diri pergi swim. Memang rasa fresh. Ni aku makan laksa Johor dengan ABC.. mak aii besau gila ABC dia.. makan kat Seremban Ria. Tempat ni maju dah jadi tempat lepak yang glamer kat Somban. Ingat lagi masa nak bukak restoran ni.. byk gak cabaran yang mamat member pada member aku tu hadap. Byk gak cerita. Sekarang nampak maju.. semoga nampak maju tu memang real maju. AMEEEEEN.
Ah ha ni satu entry yang failed publish... Tah bila aku gi restoran tu.. aku kat kampung ni.. nak restory pasal 74 laps tu... gila right? Kalau pool tu bukak sampai kul 12 mmg aku leh buat 100.
So skg aku nye rekod is 100. Petang kang nak gi gym.. senam light2 je.. malam ingat nak gi terawih. Tak sure nak buat kat mana.

The ABC was good but no to laksa Johore. Itu bukan spaghetti. Itu mi. Students aku sampai warded sebab termakan laksa tipu itu. sebab tak leh makan ada kapur. Asid Borik. Betul ke?

No comments:

Post a Comment