Saturday, June 18, 2016

Kolokium


Semalam aku buka Mi Kolok sedap di Paroi. Memang sedap. Aku masih kat opis. Dah 4 hari tak balik rumah dan dah empat hari tak mandi. Tadi lepas buka, aku pergi melantak makan mi goring dengan burger letak cheese murah yang tak banjir. Bongok le diorang ni, letak je lah cheese warna kuning yang mahal tu.

Tengok le mi kolok ni.
Konon nak amek picture macam orang lain kat instagram.
Nengok la pemandangan buka kat Paroi. Aku tak gemar guna perkataan iftar. Panjang nak taip.
Kucing ni rupa macam dan Apan.
Ini lah lokasi kedai, pergi lah carik. Sedap gila, selalu aku makan dua mangkuk. Sup nya luar biasa.
Masjid Paroi dekat saja.
Ni kat Ampanan, otw ke Paroi.
Ni Dak Jail nye kemera. Sedap burger spesial daging ni. Tapi cheese mur.
Ni buah limau nipis and lemon aku nak buat mandi. Aku dah bacakan surah-surah tertentu kat buah-buah tu. Nanti nak kasik campur air pastu embunkan then mandi dengan ais. Nama mandian ni namanya MANDI MENJADI.

No comments:

Post a Comment