Wednesday, June 1, 2016

Alhamdulillah. Malam ini better than yesterday. Semalam malam pertama Projek Pulun. Kurang berjaya sebab aku emo sket.

Emo kerana internal and external variables. Haha. Aku rasa betul kot dalam pada tengah menuntut ilmu, kita takleh simply kawan dengan sesapa je.

Sebab, aku memang boleh naik angen dengan bangsa-bangsa yang tak ngerti aku. Ohya, manusia yang tetap nak bukak mulut walhal aku tak pinta.. Haha.. tak habis-habis lagi aku..

Ni pasal false flag. Ni cara sabotaj... selalu dengan penyamaran.. covert. Macam parody le kot.. tapi parody tu comedy..

Ni pura-pura jadi orang tu pastu orang tu yang dituduh salah. Selalu kalau orang yang begitu percaya with false flag mereka memang embrace conspiracy theory.

Macam perhimpunan le.. kata le jadi kecoh.. walhal yang buat kecoh bukan protestors or demonstrator yang buat.. tapi diupah mungkin by the state umpamanya.. matlamat of course untuk kasik cela imej the protest... or kasi lesson.. ha.. jangan join lagi..

Kalu kat Egypt selalu protests akan ada kejadian pemprotes wanita kena cabul even rogol.. sebab diorang kalau tak silap suka main khemah-khemah.

Itu le false flag.. tengah carik ceman false flag buat kat tenet. Ya Allah.. tolomg hambaMu ini jadi kaya. Hihi

1 comment: