Thursday, June 2, 2016

Keris

Superkeris is a part of the rebranding effort of PAS. As long as they are happy with their new identity.. maka ok ler. Cuma impian nak tengok two-party system musnah kat Mesia ni.
Yang aku suka dgn imej baru ni is mereka pakai baju melayu instead of jubah.
Bijak.. sebab sekarang semua orang pakai jubah. Dikala jubah jadi trend mereka pakai baju Melayu.. tak semestinya yang berjubah itu lebey Islamik dari yang pakai baju Melayu...
Aku memang sangat kurang dengan jubah2 ni. Especially bila muncul jubah-jubah teletubbies tu.
Aku serius rimas. Aku rasa masyarakat sekarang gila. Dan aku bosan dgn kegilaan itu. We act like own this life. We act like we own we....
Hahaha. Aku ngantuk sbenaunya. Kat kampun skg ni... Emak baru masuk tido.. Ayah plak kat ruang depan.. baca kot...
Aku tadi baca Kaplan.. suka gila... tulisan beliau buat aku obses dgn satu lagi negara... takat ni yg aku obses ialah Yemen.. Ethiopia.. pastu.. kat belah sini Patani.. Burma.. Moroland... Laos.. Tibet.. Mongolia.. Uyguristan.. Rikep.. Yunnan.. Sulut..... Aceh.. Borneo... skg ni tambah.. Romania..
Macam PAS skg..  krisis identiti.. macam Mesian gak.. krisis segalanya... muncul kegilaan bermusim...
Aku ngantuk...tidi dulu le
Aku nak gi Romania sebab itu satu2nya masyrakat Latin di Eropah Timur.. Orang Latin yang nampak macam Slav.. tapi languagenya Latin.. adik badik Italy, French, Spain and Greek.... dia dikepung dgn orang2 Slav..
Best le Romania

No comments:

Post a Comment