Thursday, June 16, 2016

Rahang


Aku sakit kepala, baru terjaga. Terlajak solat Jumaat. Pukul 12 tadi tidur lepas presentation research. Aku rasa bongok gila sebab baru ini hari aku benar-benar ingat tentang tool of analysis. Kalau nak tengok correlation choose Pearson. Kalau nak tengok the most influential factor pilih Regression.

Bertahun aku mengajar, tapi ini hari baru ingat by heart. Aku came accross satu perkataan ini HEARTH. Maknanya the floor of a fireplace, Tapi kat Melayu tu dia cakap PERAPIAN. So yang perapian tak tahu nak guna dalam konteks yang bagaimana.

Takde topic yang best dari students tadi. Semua boring, lagipun aku ngantuk. Masuk ini hari, sudah 4 hari aku tak balik rumah dan tak mandi. Harap malam ni habis betul first sub-topic of chapter 6.

Picture bawa ini di Rahang, Seremban. Lalu belakang ni je kejap dah sampai downtown.

No comments:

Post a Comment