Tuesday, February 28, 2017

Rasa Bodoh

Aku dah bosan buat abstract... aku rasa dah buat betul.. tapi tak betul gak... entahlah cemana yang betul pun aku tak tau.. so aku jadik bosan.

Sekarang aku sedar.. kalau cikgu cakap muridnya bodoh.. memang murid tu akan bodoh and matikan kreativiti murid tu.. and matikan juga motivation.

Aku dah jadi student yang begitu... Buntu.. tak tahu nak buat cemana.. Aku just harap belas ihsan supervisors aku untuk kasik aku habis ASAP... Aku bosan... 

Knowledge-wise aku ok.. readings semua bagus.. cuma writing tak pandai.. and lagi gigih kena kritik.. makin aku buntu... sebab aku tengok orang previous thesis orang lain biasa-biasa je.. and aku pun tak paham apa mereka tulis.. So, takyah la nak simpan-simpan aku lagi.

Makin tambah teruk.. aku makin tak minat dengan politics.. tak kira apa sisinya.. academic ker or secara practicenye ker.. semua.. aku dah muak.

Even aku dah tak minat dengan dunia academic.. makin tak minat buat research... Ini ke objective PhD??

Mungkin aku tak layak kot.

Ati duduk dalam tudung saji... aku pelik dengan dia ni
Tuk tuk warna Brazil kat Luang Prabang... Yang bangunan tu is Luang Prabang Municipal Council nyer building... Yang warna hujau tu.. tak sure sama ada green tea or mint milk... tak sedap... pic tengah.. family SUCK (owner rumah tumpangan) tengah lepak-lepak... malam kang tu ada family dinner.. esok Taipusam... tu V-Soy.. aku haus gila masa tu.. bila minum rasa sedap bangat.. yang papan tanda tu.. papan tanda for Mucipal Council building.

No comments:

Post a Comment