Saturday, February 11, 2017

Husnuzon Suuzon Luzon

ALHAMDULILLAH...

Berjaya gak aku ngadap laptop ni.. Semalam aku ke Shah Alam.. hantar bundle.. kemudian aku lepak dengan Cik Pid and Kak Ita.. Pastu aku ke Balakong.. then aku ke Sendayan..

Aku sedang melatih diri untuk bersangka baik dalam apa jua keadaan...

Lepas tu tak mudah dicucuk..  Sebab aku ni mudah sangat diinfluenced....

Ini entry sebelum ke Laos.. huhuhuhuhu.. tah hapa-hapa emosi ku di waktu ni... banyak nak cerita tu.. siap aku letak LUZON...BTW kalau ke Pulau Luzon.. aku mau ke BAGUIO.. huhuhu.. lepak sana pastu smule lagu Umpama Mimpi Dalam Mimpi...

Lepas je abis edit entries.. aku nak balik kampung.. konon kakak aku plan tu hari nak bawak Emak jumpa Ustaz Ahmadi ni hari.. tapi tunda to 18th..

huhuhu

4 comments:

  1. Kenapa Luzon Island ada kaitan dgn lagu Umpama mimpi dlm mimpi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab ada CITY nama BAGUIO... Baguio also is a FRONTMAN of Kumpulan Damasutra.

      Delete
  2. Tp tuh Baggio... huhuhuhu. Okay lebih kurang

    ReplyDelete