Saturday, February 18, 2017

Rokki and Multilateral Retrenchment

Apa ke jadah maknanya? Aku pun malas nak mahamkan.. ni jumpa dalam artikel by an Israeli academic Efraim Inbar dalam buku The Arab Spring, Democracy and Security.

Tadi pagi aku berjaya swim 30 laps or 1500 meter.. aku wat rilek rilek pelan pelan saja..  berjaya juga.. then aku masuk gym.. buatlah tah apa nama machine tu.. Tapi sebelum tu aku timbang.. Aku sudah 91kg!!!! Aduhai.. berat sungguh.. mesti lakukan sesuatu.

So far tak minum manis dah dekat seminggu.. minum air kosong manjang.. rasa macam ok badan. Argh.. ngantuk gila.


Ini in flight nye wifi.. kimak memang tak payahlah.. tapi kalau nak guna gak sign in guna CHROME.. jangan guna google.. boleh TEXT MESSAGING SERVICES only.... Internet surfing and streaming.. youtube ke memang takleh.. buang duit RM9 je.. jahat Air-Asia ni.
Hari ni Mak Tom meninggal dunia.. hari ini gak Cikgu Mokhtar.. cikgu masa aku kat Sultan Muhammad.. meninggal.. sedih kan..
Aku tak ingat apa aku makan... RM15 kalu tak silap... sedap.. ini macam chicken role.. very nice..
Inilah rupa paras BUREAU DE CHANGE kat airport Luang Prabang.. Aku sampai je tarus tukau USD to Kip di situ... Tadi aku timbang berat aku 91kg wei.. fuhh.

No comments:

Post a Comment