Wednesday, February 1, 2017

Aeroflot

Masih wujud lagi kompeni ni.. Ingatkan Russian airline kompeni ni dah bungkus.. literal translation of the term is air fleet.. Ni aku baca sket buku Myers (2015) jumpa nama ni.. lama dah tak come across.

Dah kul 4 pagi.. aku takleh tidur.. Yang penting aku berjaya bongkaukan diri dari kemalasan.. kesedihan yang menyelubungi diri sejak aku balik dari Bangi tadi...

Lepas je mandi.. terus Isyak.. then buat sikit-sikt tesis.. huhu.. at least ada lah progress walaupun cenoit.

Aku sekarang memang takkan biarkan diri being carried away dengan perasaan.. sedaya upaya aku betulkan mood tadi.. Alhamdulillah berjaya..

Yes!!! Berjaya habiskan part yang patut dihabiskan... Alhamduliilah..

Semoga esok hari and subsequent days makin bagus... Alhamdulillah.. 

Masa untuk tidur.

No comments:

Post a Comment