Monday, February 27, 2017

Oscars

Aku kat dobi.... aku nak baca buku.. entahlah.. rasa macam makin bodoh.. aku bosan buat thesis.. tah hapa-hapa. Esok nak interbiu Ketua Puteri Umno.. YB Mas kat opis dia kat Masjid Tanah.

Tadi agent jual umah / property valuer datang umah Sendayan.. landlord umah aku tu nak jual.. Aku lah gatal tanya.. dia ada niat nak jual ke.. aku ingatkan beli subsale senang.. payah.. takde 30k cash dalam tangan takyahlah.. aku congak-congak macam.leh sediakan upfront tu... and boleh gak bayau bulan-bulan.. tapi aku abort the mission.. tak mau lah.. nanti banyak benda kena sekat..

Aku nak focus pada PhD dulu and gi travel. Aku kesan yang aku ni mesti kuar dari sempadan negara at least 6 bulan sekali.. kalau tak kepala rasa macam dirasuk tungau.

Aku kepenatan.. and sket rasa macam bengang.. macam irritated.. macam apa lagi yer.. sampai aku agak keciwa dengan diri sendiri.. taklah teruk sebab aku sekarang bijak tangani emosi and attitude.. tapi ada gak..

Aku rasa macam tak dapat bantuan.. and macam keliling tak cuba nak paham betapa penatnya aku.. macam tak nampak.. 

Aku tak expect bantuan duit ke apa.. cuma tunjuklah yang anda semua bersama aku..  beri aku kelonggaran.. aku rasa macam kena bully kadang tu.. semua hempok or baling kat aku macam baling baju masuk dalam washing machine and dryer.. 

Argh lega curah perasaan kat sini.. 

Alamak baju dah kering.. aku nak lipat baju.. huhuhu


Sayang rumah ni...  aku beli 2003 kot.. aku pun tak ingat.. pastu duduk dari 2003 - 2007.. kejap je.. then pindah Kedah...
Inilah ad kat mudah.. berbaloi beli umah kat Bandar Baru Bangi.. senang dapat renter.. Ada jer orang dok tanya.. tapi tak larat la orang asik mintak diskaun.. bukan korang saja perlu guna duit.. aku pun...
Kalau tak silap keter antik tu Jagiuar.. kat Luang Prabang tu.. rindu lepak sana.. memang aku akan kembali ke sana... sangat best... Aku macam dah meluat gila dengan study aku... Aku sangat marah... Ohya.. rumah tu ada tangga macam tangga Melaka.. Aku rasa kalau ada orang nak sebarkan Islam.. Laos is a good place..  Elok kalau Raja Salman from Saudi gi visit sana gak... 

No comments:

Post a Comment